2018年3月20日 星期二

2018日本九州福岡之旅~第六日(完結篇)

3月9日(星期五)

快樂嘅時光好快過,

今日係九州福岡之旅嘅最後一日,

食完早餐之後,

我哋攞埋哂D行李,

去天神長途巴士站搵儲物櫃放行理,

好好彩我哋去到仲有4個放大行李嘅儲物櫃,

安置好D行李,

我哋去附近商場行下啦喂!








 行書店和100yen店,

買咗好多唔得使嘅嘢;

臨走前食多次一風堂拉麵,

唔只食拉麵,

我哋仲食埋個甜品~梳乎厘班戟先走呀!
















攞埋行李,

搭2點37分車出機場,

以為個個滿載而歸啦!

未得,

機場仲有好多手信要買架!

聽網友話睇樣樣都值得買喎,

唔係嘛咁誇張!

最後我都掃咗幾盒薯條和拉麵先走,

仲有係買咗3個辛子明太子飯糰返香港呀!







  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





10 則留言 :

  1. 真係好鬼中意睇你個blog, 好好睇!

    回覆刪除
  2. 多謝你時時分享旅遊訊息 丶又介紹在那裡食和買到伻嘢!認真細心,我們支持你希望你繼續寫blog比大家睇。

    回覆刪除
  3. 當天最好彩就係搵到幾個 lockers,這個福岡之旅只有食和買,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,諗起呢個旅程,全程都係食食食買買買呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!