2017年11月17日 星期五

返廣州探親


前排突然知道住係廣州嘅叔父肺炎入院,

今日終於抽到時間陪母親大人返廣州探佢,

未夠時間探病就先去搵食。











由於叔父入咗ICU,

探病時間得半小時,

而且每次只可1人進入病房,

當我見到叔父身體插滿喉管,

我個心好唔舒服呀!

今日堂姐堂妹都好有心,

買咗好多手信送俾我哋,

又有新鮮雞食,

正呀!





 




    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

雀后(添飯)Facebook Fan Page


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!