2017年10月12日 星期四

一個人的晚餐~雜錦叻沙麵


好鐘意食呢個牌子嘅叻沙麵,

麵質彈牙,

湯底濃郁,

襯今晚得一個人食飯,

緊係要煮番碗嚟嘆下啦!





 
 

  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


12 則留言 :

  1. 我屋企個位袁生都係鐘意食呢款叻沙麵架,佢話好好味個喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個叻沙湯湯底超香濃,我會連湯都飲埋架,呢次肯定肥死囉!

      刪除
  2. 我食過馬來亞買返來,辣到食唔到,呢隻會辣好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人接受辣嘅情度都唔同,我覺得呢個唔係好辣,但有朋友食過話辣都飛起囉!

      刪除
  3. 呢款真係幾好㗎! 我有時都有食吓!你加著好多料喎! 好豐富.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔一敢成日食,都係間中食下咋!

      刪除
  4. 我妹妹加罐蜆下去,講更好味,哈哈。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都好小買,因為廿幾蚊包,唔捨得食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!