2017年10月5日 星期四

中秋節BBQ

每年中秋節,

我哋都會去咗姐姐家BBQ架!

雖然成朝天氣都唔係咁好,

間中仲落大雨添,

好彩當我哋夜晚BBQ嘅時候就冇落雨咋,

圍住個火爐,

仍然好熱囉!

不過有把萬用大風扇,

咩都唔使怕啦!












 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



15 則留言 :

  1. 宜家全球暖化,之前, 9月已經有秋天的氣味, 宜家?10月依然著衣褲! 唔熱就假! 不過你地都好正呀! 燒鱔呀! 正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日真係好熱,一路燒嘢食,一唔出汗呀!

      刪除
  2. 我都好喜歡燒鱔呢, 真係好好食!

    回覆刪除
  3. 海鮮餐正呀!我鍾意鱔呀!

    回覆刪除
  4. 依家天氣真係反常,十月都仲咁熱。

    回覆刪除
  5. 燒海鮮餐好正,现在天氣真係好熱, 圍住個炉來燒好難頂㗎! 不过見你們好像在陽台上燒落雨就唔怕囉!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!