2017年9月12日 星期二

小魔怪馬來西亞手信

哈哈,

小魔怪真有我本色,

佢將半個馬來西亞嘅特色食品,

搬咗返香港呀!

佢仲大讚馬來西亞D嘢食超正又抵食,

緊係啦!

女朋友仔帶路,

緊係搵到好嘢食啦!






呢個茶具套裝和絲巾,

係小魔怪女朋友仔父母送俾我哋嘅手信嚟架!

至於呢本相簿呢,

小魔怪女朋友仔幫我哋係馬來西亞做的,

記載英國及意大利畢業之旅嘅點點滴滴,

張貼咗157張相,

大約用咗$200左右,

超正呀!



 

 

 


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!