2017年9月11日 星期一

節瓜鱆魚雞腳眉豆花生豬腱湯



今日黃昏時間,

小魔怪會由馬來西亞飛返香港,

結束佢嘅悠長假期,

開始要實實際際搵工,

投入呢個現實社會了;

攪笑係佢噚晚whatsapp我,

佢話嚟緊呢個星期都要食素,

點解???

咪就係佢呢16日馬來西亞之旅,

餐餐都大魚大肉,

肥咗好多囉!







材料: 節瓜3個、鱆魚1隻、雞腳14隻、豬腱$35、花生眉豆$5、

瑤柱碎2湯匙、蜜棗3粒

做法: 豬腱出水;雞腳出水去甲;節瓜去皮切件;花生眉豆浸30分鐘;

鱆魚剪碎;瑤柱和蜜棗略沖水;

燒熱12碗水,將所有材料(除節瓜外)放入煲內用大火煮滾,轉小火煲1小時,

落埋節瓜繼續煲多1小時,最後落鹽調味便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






6 則留言 :

  1. 我好喜歡飲呢個湯。
    而家男男女女都怕肥。

    回覆刪除
  2. 哈~ ~ 咁你唔使同大魔怪分開煮了

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔怪晚晚收工收好夜,我要另外再整嘢俾佢食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!