2017年8月6日 星期日

返惠州

歐遊返嚟抖咗一星期,

噚日我又同小魔怪、老公和姑奶,

4個人齊齊返惠州,

因為小魔怪未去過惠州呢間新屋,

所以要帶佢返去一次呀!






返到惠州,

小魔怪話想飲茶又想食小菜,

一次過滿足哂佢兩個要求啦!

去咗英國成年幾,

學識咗食辣,

晚餐叫咗酸菜魚和辣子雞,

佢話好好味道喎!








瞓醒覺,

我同老公去咗附近市場食早餐,

順便緊係要去入貨啦!

炒面王$10、茄子$2.5、龍眼4斤$24、河源米粉10個$3、

腐乳$8、茄瓜2條$3.2、花生2包$9、獨子蒜$10。

(全部以人民幣計算呀!)










大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


14 則留言 :

  1. 你返惠州成日都有好嘢,搵次做領隊,帶埋我地去。

    回覆刪除
  2. 在英國食辣我唔覺辣,在香港食少少就覺得勁辣,小魔怪有無嘅咁反應?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又冇講喎,不過我諗香港或中國食到嘅辣係帶麻辣味,外國係冇呢個味道架!所以咪覺得辣囉!

      刪除
  3. 近日, 有兩間直巴開通去惠城區的直通巴線, 你可以去看看: http://www.gdhk.cn/news.html 上車: 元朗:元朗安樂路55號榮發樓底下C鋪

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到,即刻上去睇下啱唔啱路先得!

      刪除
  4. 收到,即刻上去睇下啱唔啱路先得!

    回覆刪除
  5. 嘩!!!又平又抵, 你幾時帶我去買

    回覆刪除
  6. 惠州的湯粉和炒粉見到好美味請問在那間吃呢!

    回覆刪除
  7. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know you can get these ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!