2017年5月15日 星期一

黑椒洋蔥咸豬手


春雨綿綿正好眠,

今日落足成日雨,

濕濕淋淋,

攪到個人好鬼懶;

懶人就緊係要煮懶餸啦!

呢個餸快靚正,

真係唔使5分鐘就有得食呀!








材料: 無骨黑椒咸豬手1包、洋蔥半個、蒜蓉、生粉水

調味: 黑椒醬1.5湯匙、糖1茶匙、水1碗

做法: 黑椒咸豬手除去包裝紙後切片;洋蔥去皮切絲;

燒熱油鑊落蒜蓉和洋蔥炒至軟身,加入咸豬手片炒勻後,

落調味煮至汁濃後,落少許生粉水埋芡汁便成。

~呢包黑椒咸豬手係百佳超市買架!
 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





7 則留言 :

  1. 我地有焗好的賣,我仲懶,會切片就咁食!

    回覆刪除
  2. 我周不時都會買幾隻豬手放係冰箱存貨,加餸或者諗唔到宗咩的時候,整隻豬手好鬼方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我買現成的,唔使再特別處理,夠哂方便呀!

      刪除
  3. 尼個我成日煮洋蔥食,好鬼正

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!