2017年4月1日 星期六

鹽酥雞扒


呢塊鹽酥雞扒唔係我食架!

而係整俾老公食,

因為台灣返嚟之後我腸胃麻麻哋;

不過睇見佢食得咁滋味,

我都係忍唔住食番件,

又幾好味喎!













材料: 雞髀1隻、蒜蓉、薑蓉、蕃薯粉4湯匙

醃料: 豉油2茶匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、五香粉半茶匙、麻油少許

調味: 椒鹽適量

做法: 雞髀解凍後去骨,將厚肉部份用刀界開,

落醃料、蒜蓉和薑蓉醃2小時左右;

盡量除去雞扒上的蒜蓉和薑蓉後,將雞扒沾上蕃薯粉後靜待一陣,

燒熱油鑊將雞扒放落油鑊炸至熟,用廚紙索油後灑上調味便成。

(想更脆口可以番炸多1次)




  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!