2017年3月15日 星期三

泰國清邁7日之旅~Day5


3月5日(星期日)

今日冇咩行程,

休休閒閒食個早餐之後,

我哋就坐車去Tesco Lotus shopping啦!

呢日目的係買泰國粉絲,

上兩日買錯咗包唔係100%綠豆做嘅粉絲,

今次一定要金精火眼睇清楚先得!






(正宗100%)

(唔太正宗冇100%)


原本諗住剩係買包粉絲就算,

點知行下行下,

睇到D嘢平成咁,

話咗唔買架啦!

又手痕添!






午餐食得簡單~KFC。

見Donut平靚正,

仲買6送6添,

唯起$40左右唔使就有12個呀!

買完嘢緊係返酒店抖抖啦!

呢幾日行到我死死下,

真係冇咩力再行夜市啦!

夜晚我留係酒店休息,

其他團友仔就繼續行週日夜市,

佢哋話呢個夜市冇咁多人,

行得好舒服呀!















    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page


10 則留言 :

  1. 原來連泰國粉絲都有假!個包裝相似得99.9%,我以為淨係大陸先至會有。


    有時就係咁,自由行有好,就係喜歡去自己去的地方,唔洗俾人趕鴨仔,唔洗去D自己唔鍾意嘅地方。但唔好就係無車,點對點接送。尤其去到熱天時嘅國家,真係會好辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係假,只係成份唔係全綠豆做,食落冇咁爽口呀!

      刪除
  2. 下次再去過,呢個夜市無咁多人,賣的東西又唔同。

    回覆刪除
  3. 香港買粉絲都要睇清楚成份

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時我鐘意去雜貨舖買散裝粉絲,爽口好多架!

      刪除
  4. 唔係100%綠豆做食落唔同??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得100%綠豆製粉絲會爽口D,其他的煮完會淋pat pat架!

      刪除
  5. 現今社會到處都有假貨、真係好得人驚。所以買時要認真睇清楚先好買。請問你們上次學煮泰餐是旅行社幫你地安排或你們自己搵呢!係唔係要預早登記課程㗎!知唔知香港有無類此煮食課程給旅客參加呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實又唔係假,只係成份唔係全綠豆做,食落冇咁爽口呀!
      至於學煮泰菜,我哋係旅行社代安排的,仲有幾間泰菜學校俾我哋揀添架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!