2017年1月15日 星期日

提早團年&妹妹生日


噚日,

我哋出咗沙田,

提早和母親大人團年兼慶祝妹妹生日!

我哋叫咗一圍酒席外,

仲額外叫多3款素菜俾大魔怪食呀!















由於接近過年嘅關係,

酒樓超多客人外,

工作人員人手又唔夠,

食物質素真係好一般呀!


 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



12 則留言 :

  1. 而家是揾錢時間,得失客人都唔理架啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係,出菜次序又亂哂籠,追咗好多次先有個燒味拼盆呀!

      刪除
  2. 太旺場,食物真會失準。

    回覆刪除
  3. 大時大節出街食飯,會有食物水準下降嘅情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉,所以我自己屋企團年,都係自己煮呀!

      刪除
  4. 臨近大節食肆價錢貴選擇少餸菜又麻麻 .

    回覆刪除
  5. 望落好似碟桂花糕最吸引哦! 係呢! 顺便多咀問下我們就快在沙田請朋友食飯,有無邊間好介紹. 唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 桂花糕唔太甜,又真係幾好食呀!其實沙田我唔係咁熟,所以介紹唔到你有咩好食肆呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!