2016年12月8日 星期四

蓮藕鱆魚馬蹄綠豆煲豬腱


前日買咗個有泥嘅蓮藕用嚟煲湯,

睇落去好污漕,

但呢個蓮藕好粉兼有蓮藕絲,

用嚟煲湯就最啱啦!











材料: 蓮藕1節、豬腱$40、鱆魚1隻、綠豆2把(手抓)、馬蹄15粒、

蜜棗4粒和果皮一塊

做法: 豬腱出水備用;果皮浸軟去囊備用;馬蹄去皮;

蓮藕去皮,將綠豆塞入蓮藕孔內(8成滿好啦,唔係好易爆架);

用熱滾水烚烚牙籤後,把蓮藕口封好;鱆魚乾和蜜棗略清洗;

將10碗凍水和果皮放入鍋內煮滾,加其實材料煲3小時,

最後加鹽調味便成。

P.S.

~果皮一定要凍水落,唔係煲湯會有苦味;
~蓮藕和綠豆係絕配,一熱一涼,中和咗個湯冇咁燥熱;
~綠豆塞入蓮藕中間D窿窿度,個湯會清好多,而且唔會有綠豆殼浮面添!
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



8 則留言 :

  1. 有泥先好呀,煲綠豆好夾。

    回覆刪除
  2. 有泥的蓮藕先係好野,蓮藕配綠豆超正,我鐘意加埋栗子一齊煲,味道仲濃d

    回覆刪除
  3. 我都會買有泥的蓮藕,雖然英國無。 白色的用藥水浸過我唔敢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從妳話我知英置蓮藕唔好食,我話俾亞仔知之後,佢都冇買嚟食,因為都唔平,佢唔捨得買嚟食!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!