2016年12月2日 星期五

照燒洋蔥雞扒


今餐整照燒洋蔥雞扒,

一個簡單易整又好味道嘅餸,

加埋我至愛嘅洋蔥,

話時話,

半個洋蔥真係唔夠我食,

下次都係落哂成個落去煮先得囉!













材料: 雞扒2塊、洋蔥半個

醃料: 豉油2湯匙、味醂2湯匙、清酒或米酒1湯匙、糖1湯匙

做法: 雞扒解凍後,用廚紙抹乾水份,用刀係雞肉較厚的位置界幾下;

將雞扒浸入醃料內醃半日;燒熱鑊不需落油,

先煎有皮雞扒的一面,反轉再煎另一面,

倒出多餘油份後,落洋蔥和醃雞肉嘅照燒汁,

用慢火煮至雞扒熟後,轉大火煮至汁濃便成。

(煎雞扒時記得要用中細火,因照燒汁有糖,好易燶架!)

(味醂係日式超市、759亞信屋或12蚊店都買到架!)

 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!