2016年12月13日 星期二

手剁~冬菇土魷蒸肉餅



平時懶,

我都好少會自己剁豬肉,

但今日呢個冬菇土魷蒸肉餅就唔同喇,

因為係我親手剁嘅,

真係要好好品嚐先得啦!











材料: 梅頭豬肉$30、魷魚乾4隻(細)、冬菇7隻

醃料: 豉油1.5湯匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許、水2湯匙

做法: 魷魚乾和冬菇浸軟後切粒備用;

梅頭豬肉洗淨切片再切粒後剁成肉餅;

將冬菇魷魚和剁好的豬肉餅內,用醃料醃2小時;

燒熱水放入肉餅用大火蒸15分鐘便成。

~今次問咗肉檔攞咗少少肥肉加落豬肉度一齊剁,肉餅食落滑D架!

~可以加幾粒馬蹄增加爽口感覺。

~肉餅汁係精華,千祈唔好倒掉,只要蒸好肉餅待一陣,

肉餅係會吸收番自己的肉汁架!


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!