2016年12月30日 星期五

2016中國雲南、昆明、大理、麗江、玉龍雪山~第三天


12月24日星期六

今日雲南大理天色麻麻哋,

我哋第一站就係去洱海觀景台,

因為落緊微微雨,

所以影完相就去祟聖寺三塔!












走馬看花,

又去咗喜洲古鎮睇當地四合院!




午飯後,

我哋就離開大理,

準備去麗江,

途中經過~觀音峽,

自費活動之二。















晚飯後去埋東河古鎮睇溝火晚會後,

我哋先返酒店啦!








大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!