2016年12月28日 星期三

2016中國雲南、昆明、大理、麗江、玉龍雪山~第一天


12月22日星期四

我哋一行七人參加永安旅行社,

中國雲南、昆明、大理、麗江、玉龍雪山6日之旅!






 今次搭國泰港龍機,

機仔細冇電視,

好彩搭兩個零鐘頭就到昆明,

而且仲有Haagen Dazs雪糕食添!

到咗昆明,

第一個景點就係九鄉風景區!


















 坐船(開心)、行山(行咗超過700級樓梯以上)和摸黑坐索道(超驚),

呢個行程對我哋嚟講,

真係太攰啦!

食飽飽就返酒店啦!

















大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


8 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!