2016年11月7日 星期一

胡椒蘿蔔排骨湯


話說前幾日晚上,

小魔怪係英國whatsapp我,

問胡椒蘿蔔湯點煲???

(佢話英國果邊好凍呀!)

呢個好簡單,

話咁易就煲好有得食喇!

正所謂~冬吃蘿蔔夏吃薑,

加埋胡椒一齊煲,

好暖胃架!

蘿蔔有除痰潤肺、下氣消食、利大小便功效!

想知更多,

可參考~蘿蔔的功效!









材料: 蘿蔔1個、排骨頭$40、胡椒粒1.5湯匙、薑3片、蔥粒

做法: 排骨洗淨後出水,加少少鹽醃2小時;

白鑊(即不落油)先爆香白胡椒粒至出香味,倒出將胡椒粒略拍碎;

凍鍋落油先煎香薑片,加蘿蔔炒數十下,落胡椒粒和6碗熱水,

加入排骨煮至翻滾後,轉細火慢慢煲1.5小時,

最後加鹽調味和灑上蔥粒便成。

(呢個係2人份量嚟架!)





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

12 則留言 :

  1. 小魔怪都好叻,自己煮嘢食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢班教會同學成日有聚會,每人要準備聚餐食物,所以佢都成日煮嘢食架!

      刪除
  2. 有胡椒粒,睇到都知暖身!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣開始涼涼地,煲呢個湯啱晒。

      刪除
    2. 今日煲嚟飲就最啱啦!

      刪除
  3. 佢買唔買到白蘿蔔?我今日白蘿蔔煲牛肉呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢買到蘿蔔,但買唔到白胡椒粒呀,臨時落胡椒粉代替喎!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!