2016年10月10日 星期一

客家咸雞


今日專登醃定隻客家咸雞去拜山,

簡簡單單用鹽醃一晚,

蒸熟佢就食得,

不過呢,

斬雞就要等隻雞凍咗先好斬喇,

唔係斬到D皮甩哂就唔好睇啦!












材料: 雞1隻、鹽1湯匙

做法: 雞去內臟及洗淨後,用廚紙抹乾水份,加入鹽醃一晚;

取出放室溫一小時後,放入蒸焗爐用100度蒸30分鐘便成。

如用明火蒸的話,燒熱水後放入鑊裡蒸25分鐘,唔好開蓋焗多5分鐘便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





12 則留言 :

  1. 你廚藝了得,隻雞蒸得好靚呀!個爐真係好掂,好好用呀!係咪好貴架?

    回覆刪除
  2. 隻雞好黃好靚呀,這裡嘅白色㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港買嘅雞種,好多都係黃油雞嚟架!

      刪除
  3. 見你蒸出來隻雞的肉好滑。隻雞咁大蒸25分鈡焗5分鈡熟嗎?請問這隻大約有幾重呀!唔該哂!

    回覆刪除
  4. 忘記問如果用一般嘅焗爐放個烤盤比水在下層可以蒸嗎?若果可以請話我知用幾度火呢!謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用蒸爐蒸架,如果冇蒸爐,可以放入熱水鑊裡蒸25分鐘,熄火後焗多5分鐘,但記得一定要從雪櫃取出後,放室溫1小時先去攞去蒸呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!