2016年9月28日 星期三

燈燈燈燈


呢個星期,

我要全天候留係屋企等傢俬之餘,

又要密密手將所以嘢放回原處;

唔執都唔知,

原來我買咗好多唔同形狀大小嘅碟和碗,

剩係碟都起碼有50~60隻碟呀!

全部放哂入廚櫃又驚太重,

唔係就要另外搵地方安置佢哋,

唉,

頭痛中!

好在有樣嘢我哋唔使頭痛,

就係揀全屋燈飾喇!

老公和我都要求簡單美觀,

唔使太花巧;

客廳燈和飯廳燈一模一樣,

只係燈罩花款唔同;

而睡房燈和走廊燈呢個仲簡單,

LED燈配唔同燈罩,

嘻嘻,

攪掂哂!

想問問大家,

蝴蝶花靚D定係8字花靚D呀???

全屋燈飾加燈泡承惠$2980。












大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!