2016年6月10日 星期五

又嚟~紅磡都會海逸酒店自助午餐


半年冇嚟呢度食自助午餐,

一樣咁多人,

貪呢度下午自助餐都有即開生蠔食,

價錢冇變都係正價$308,

不過用中銀信用咭就有8折,

即係約每人$277左右呀!

今次我嘅戰鬥力好似好弱,

比平時食少咗添,

哈,

唔抵呀!













 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





8 則留言 :

  1. 我食自助餐嘅戰鬥力下降左好多,所以貴價嘅唔去得啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢餐平平哋,所以食少咗唔算肉赤呀!

      刪除
  2. 我比較喜歡食下午自助餐,比較啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午同晚上都唔係爭好多嘢食,所以食下午平平哋都唔錯架!

      刪除
  3. 我食自助餐,都是吾抵,不過又好鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都係,鐘意食自助餐,但食得又唔多!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!