2016年5月23日 星期一

涼瓜洋蔥炒肉片


唔知幾時開始,

我鐘意咗食涼瓜,

以前覺得佢好苦,

依家就發覺甘甘哋都幾好食吖!

唔通口味嘅嘢,

係會隨著年紀漸長而有所改變???











材料: 涼瓜1條、梅頭豬肉$20、洋蔥1/4個、豆豉粒適量、蒜頭1粒(剁碎)

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、糖1茶匙、半碗水

做法: 涼瓜去囊切片,用少少鹽醃10分鐘沖沖水後,出水備用;

洋蔥切幼條;梅頭豬肉切片後用醃料醃30分鐘;

燒熱油鑊略煎肉片兩面後盛起;原鑊落蒜蓉豆豉粒炒香,

加入涼瓜和洋蔥快炒後,落肉片和調味煮至涼瓜熟便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




16 則留言 :

  1. 請問有陣時炒肉片炒炒下會出水係咪即係炒得太耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意熱鑊落油,等油滾就落肉,煎封兩面,鎖住D肉汁,咁就冇咁易出水架啦!
      如果真係出好多水,咁就要加少少生粉水埋茨汁啦!

      刪除
  2. 哈~ 我暫時未到很喜歡食,但!很接受它是了

    回覆刪除
  3. 我以前都不愛苦瓜,依+超喜歡

    回覆刪除
  4. 我都鍾意食,但一家人只有我食,所以即係無得食。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!