2016年5月20日 星期五

沙爹洋蔥雞翼


唔講大家都唔知,

其實我好怕食生洋蔥,

所以我煮洋蔥時,

通常都會煮耐少少,

咁食落洋蔥就會更加甜喇!

今日煮呢個沙爹洋蔥雞翼,

我覺得洋蔥先係主角呀!





 










材料: Jimmy's 沙爹醬1.5湯匙、雞翼15隻、洋蔥1個、蒜蓉

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許

做法: 雞翼解凍後用廚紙索乾水份,落醃料醃1小時;

燒熱油鑊落雞翼煎香兩面,其間可以加蓋慢慢煎焗至兩面有微微焦香;

將雞翼放在旁邊,落蒜蓉和洋蔥爆香,加入沙爹醬和水3湯匙,

慢慢炆煮至汁濃便成。

~用得唔好嘥,我將醃雞翼嘅汁都放埋入去一齊炆,

咁個汁就更加入味啦!


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


7 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!