2016年5月17日 星期二

麵豉蒸排骨


今晚我要返學搓麵包,

老公又唔鐘意出街食飯,

所以蒸咗呢碟排骨俾老公做晚餐,

等佢放工返嚟煮翻熱就有得食喇!






材料: 飛排排骨$20、蔥粒

醃料: 麵豉1湯匙、豉油半湯匙、粟粉1茶匙、麻油少許

做法: 洗淨排骨用醃料醃1小時,燒熱水落鑊蒸15~18分鐘,灑上蔥粒便成。




 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




16 則留言 :

  1. 我有時都係整定嘢俾佢地食先出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次出街前都係整定餸俾老公食架!

      刪除
  2. 住家飯先好食。一個人出街食都唔知食咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最唔鐘意出街食飯,唔係有應酬,佢都會返嚟食飯架!

      刪除
  3. 蒸排骨我鐘意食,不過麵豉我同袁生都唔食架

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 老公唔鐘意出街食,所以咪煮埋俾佢囉!

      刪除
  5. 自己煮健康D,我都吾鍾意出街食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,老公唔鐘意出街食味精呀!

      刪除
  6. 鐘意食住家飯,一定係好男人

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!