2016年5月17日 星期二

麵豉蒸排骨


今晚我要返學搓麵包,

老公又唔鐘意出街食飯,

所以蒸咗呢碟排骨俾老公做晚餐,

等佢放工返嚟煮翻熱就有得食喇!






材料: 飛排排骨$20、蔥粒

醃料: 麵豉1湯匙、豉油半湯匙、粟粉1茶匙、麻油少許

做法: 洗淨排骨用醃料醃1小時,燒熱水落鑊蒸15~18分鐘,灑上蔥粒便成。




 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




16 則留言 :

  1. 我有時都係整定嘢俾佢地食先出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次出街前都係整定餸俾老公食架!

      刪除
  2. 住家飯先好食。一個人出街食都唔知食咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢最唔鐘意出街食飯,唔係有應酬,佢都會返嚟食飯架!

      刪除
  3. 蒸排骨我鐘意食,不過麵豉我同袁生都唔食架

    回覆刪除
  4. 你真好~出去都煮定嘢俾老公~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公唔鐘意出街食,所以咪煮埋俾佢囉!

      刪除
  5. 自己煮健康D,我都吾鍾意出街食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,老公唔鐘意出街食味精呀!

      刪除
  6. 鐘意食住家飯,一定係好男人

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!