2016年5月15日 星期日

教會旅行&母親大人生日宴


今日我哋一行8人(連同母親大人嘅朋友仔),

齊齊跟妹妹教會去旅行,

上午去參觀大埔嘉道理農場;

初初天氣都唔錯架,

行咗差不多一個鐘左右,

落起大雨,

好彩搵到地方俾母親大人佢哋坐底休息,

園裡有素食亭,

買咗兩份素食飛碟俾兩位老人家食呀!




























中午就係錦田南苑酒家食飯,

簡簡單單團餐,

又幾啱大家食喎。









飯後,

我哋就去咗錦上路跳蚤市場&紅磚屋,

呢度真係幾多嘢睇喎,

有機會下次再嚟過呀!

(呢個跳蚤市場逢星期六日及公眾假期先開架!)











下星期母親大人生日,

今日就一齊慶祝囉!

禾輋商場龍悅酒家,

呢圍酒席$1888,

另加3款素菜俾大魔怪,

又加咗1打壽包,

埋單都係$2199,

又幾抵食喎!

小魔怪好乖仔,

越洋都同母親大人講句: 婆婆,生日快樂呀!





















 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



16 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!