2016年5月11日 星期三

陳皮骨


酥炸陳皮骨食得多,

今次整咗個炆嘅版本,

用上母親大人俾我嘅19年陳皮(最後兩片仔),

香味濃郁而不覺肥膩,

真係好好品嚐先得囉!
















材料: 金沙骨8條、陳皮2/3個、薑片、乾蔥絲、鹽少許

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、麻油少許、紹酒少許、薑汁(連薑蓉)半湯匙

調味: 老抽1湯匙、冰糖1湯匙、水1碗

做法: 燒熱水放入金沙骨和半湯匙紹酒出水備用;

陳皮洗淨後浸軟去囊切絲備用(留浸陳皮水大半碗);

燒熱油鑊先爆香薑片、乾蔥絲和陳皮絲,

落金沙骨(連醃料汁)和調味煮滾後,

倒入細鍋內用小火慢慢炆45分鐘(需不時翻動排骨免黐底),

按個人口味落少許鹽調味後,轉大火煮至收汁便成。

~炆到中途唔夠水的話,記得添加熱水繼續炆呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



18 則留言 :

  1. 以前煮過類肉的黑醋骨, 相信呢個用上陳年陳皮一定更正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個排骨充滿陣皮香味,真係幾好食架!

      刪除
  2. 咁陳年嘅陳皮好名貴呀,真係要好好品嚐,比著我就唔捨得攞嚟煮餸,會留返嚟看門口,有藥用價值咖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 19年陳皮我唔係好多,唔夠5年嘅就唔少囉!

      刪除
  3. 我都有D亞婆留落的幾十年舊陳皮,還剩幾片唔捨得食。不過,我買左好多 cheap野補倉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 19年陳皮我分得幾片咋,但唔夠5年嘅就好多呀!

      刪除
  4. 靚靚陳皮骨好香,要慢慢品嚐。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!