2016年4月6日 星期三

蜜汁黑椒薯仔牛柳粒


我哋呢邊天耀街市執咗,

唯有改去領展新裝修嘅天盛街市買餸;

其實呢個新街市都幾乾淨,

又有冷氣,

不過餸菜價錢緊係唔會好平啦!

今次買咗包澳洲安格斯牛柳粒,

2磅$149加$1有包冇激素雞翼尖,

價錢又幾合理喎!

















材料: 牛柳粒300g、薯仔1個、炒香芝麻少許、蜜糖1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、黑椒碎少許、麻油少許、生油少許

做法: 牛柳粒解凍後用廚紙索乾水份,醃料醃1小時;

薯仔去皮後切粒,用加有1茶匙鹽嘅水浸30分鐘後,


用廚紙抹乾水份(一定要好乾);將薯仔粒放入凍油內慢慢加熱,

炸至金黃色撈起用廚紙索油(需要不時攪勻);

燒熱鑊少少油煎牛柳粒至6~7成熟後,加入薯仔粒和蜜糖快手炒勻,

最後灑上炒香芝麻便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


11 則留言 :

  1. 你個街市唔係貴,係勁貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚,依家真係好難再打斧頭囉!

      刪除
  2. 包裝寫和牛,應該好好食啦!點解我在香港時你無教的整呢D架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最近先發現呢間舖頭D嘢都幾啱我食呀!

      刪除
  3. 而家啲街市畀領展改頭後,買餸一啲都唔平

    回覆刪除
  4. 點先可以炸到薯仔有脆口感

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下將切好嘅薯條浸鹽水,用細火慢慢炸至微黃色,最後轉大火炸至金黃就得。

      刪除
  5. 點先可以炸到薯仔有脆口感

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!