2016年4月6日 星期三

蜜汁黑椒薯仔牛柳粒


我哋呢邊天耀街市執咗,

唯有改去領展新裝修嘅天盛街市買餸;

其實呢個新街市都幾乾淨,

又有冷氣,

不過餸菜價錢緊係唔會好平啦!

今次買咗包澳洲安格斯牛柳粒,

2磅$149加$1有包冇激素雞翼尖,

價錢又幾合理喎!

















材料: 牛柳粒300g、薯仔1個、炒香芝麻少許、蜜糖1湯匙

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、黑椒碎少許、麻油少許、生油少許

做法: 牛柳粒解凍後用廚紙索乾水份,醃料醃1小時;

薯仔去皮後切粒,用加有1茶匙鹽嘅水浸30分鐘後,


用廚紙抹乾水份(一定要好乾);將薯仔粒放入凍油內慢慢加熱,

炸至金黃色撈起用廚紙索油(需要不時攪勻);

燒熱鑊少少油煎牛柳粒至6~7成熟後,加入薯仔粒和蜜糖快手炒勻,

最後灑上炒香芝麻便成。




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


11 則留言 :

  1. 你個街市唔係貴,係勁貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚,依家真係好難再打斧頭囉!

      刪除
  2. 包裝寫和牛,應該好好食啦!點解我在香港時你無教的整呢D架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係最近先發現呢間舖頭D嘢都幾啱我食呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都覺得抵先買嚟試下呀!

      刪除
  4. 而家啲街市畀領展改頭後,買餸一啲都唔平

    回覆刪除
  5. 點先可以炸到薯仔有脆口感

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下將切好嘅薯條浸鹽水,用細火慢慢炸至微黃色,最後轉大火炸至金黃就得。

      刪除
  6. 點先可以炸到薯仔有脆口感

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!