2016年4月28日 星期四

一個人的晚餐~香蒜肉碎意粉


一個人的晚餐,

快靚正嘅香蒜肉碎意粉,

唔使30分鐘就有得食,

灑上我至愛嘅芝士粉,

好滿足啊!

我唔係咁like雜豆(尤其係青豆),

所以冇落到呀!






材料: 意粉、豬肉碎、火腿、蘑菇、洋蔥、蒜蓉

調味: 蒜粉、鹽、parsley碎、芝士粉

做法: 豬肉碎用普通醃料醃15分鐘(豉油、糖、麻油、粟粉、水);

蘑菇用濕布抹淨菇身後切片;洋蔥切粒;火腿切絲;

意粉按包裝指示出水後備用(留2湯匙意炒水);

燒熱油鑊先爆香肉碎,落洋蔥和蒜蓉炒至洋蔥熟,

再落埋蘑菇和火腿絲炒勻,加入意粉和2湯匙意粉水炒至乾身,

最後落少許鹽和適量蒜粉調味,上碟後灑上parsley碎和芝士粉便成。

~記得落嘅係蒜粉(有蒜香味但唔咸),而唔係蒜鹽呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

6 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!