2016年4月27日 星期三

冬菇雲耳生菜


我真係幾鐘意食呢種一口冬菇,

細細隻容易食,

上次就係用呢D冬菇仔,

炆咗個簡單素菜俾大魔怪食,

真係多多冬菇都食得哂呀!





材料: 冬菇16隻、雲耳適量、生菜半個、薑2片、鹽和糖各少許

調味: 素食蠔油2湯匙、老抽半湯匙、冰糖1小粒、浸冬菇水2碗

做法: 冬菇浸軟,用少少粟粉捽勻冬菇內部,沖水後揸乾水份備用;

雲耳浸軟去蒂備用;燒熱油鑊加薑、冬菇和雲耳快炒,加入調味煮滾後,

轉細火慢慢炆30分鐘,試味後按個人口味落鹽或糖調味,加粟粉水埋芡汁;

生菜洗淨後用油鹽水灼熟上碟,將冬菇雲耳舖面便成。


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

10 則留言 :

  1. 我都鍾意細隻冬茹,方便一口一隻。

    回覆刪除
  2. 我都鐘意一口一粒的冬菇仔

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 以前我好鐘意食厚身冬菇架,不過依家口味變咗,鐘意食呢種細細粒嘅冬菇啦!

      刪除
  4. 請問這些一口菇在那裏買的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D冬菇我係百佳超市買架!不過好多雜貨舖和海味舖都有得賣呀!

      刪除
  5. 目前我都係鐘意食厚身冬菇,不過一啖一口又好似幾好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 厚身冬菇要炆好耐,我心急想快D食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!