2016年4月23日 星期六

郵輪新體驗


妹妹妹夫之前睇到有個去郵輪耍樂嘅團購活動,

星期一至四出發$249,

星期五六日出發就$299;

我哋見未玩過就一齊試下啦喂!

一行6人(包括祈祈)指定時間係下午6點係尖沙咀鐘樓集合,

做個簡單登記準時6點35分上接駁船去停泊在海中心嘅郵輪啦!







一上船要經過海關關員檢查身份證(仲會扣起身份證等落船先取回),

攞房間後就先食晚餐!

其實晚餐食物選擇唔多,

食飽就算!

(可能通常嚟郵輪嘅朋友唔係諗住嚟食嘢啦!)



 



入到房間,

簡簡單單,

應該有嘅嘢都幾齊全架!







呢度都有幾樣嘢玩,

有麻雀枱、卡拉OK、賭枱、角子老虎機等等,

全部適合嚟賭博嘅人仕;

仲有按摩、足浴、桑拿、健身中心添;

好彩都有個小小玩具房啱祈祈玩,

咁啱又有2個小朋友一齊郵輪玩,

祈祈係玩到最唔捨得走果個呀!

妹夫就陪母親大人去做腳底按摩,

90分鐘$200,

算平嗎???






未夠鐘入賭場,(9點半先開門)

我哋走上甲板行下,

吹吹海風,

天和海漆黑一片,

好彩風平浪靜咋!







祈祈和母親大人就去小型玩具室玩,

我哋大人就緊係入賭場耍樂啦!

呢度大部份賭枱都係玩百家樂,

初初唔係咁識玩架,

不過睇幾舖已經知道哂玩法囉!

我冇下注,

全程都係老公和妹夫玩,

有冇輸贏???

贏返少少團費返嚟咁啦!

宵夜時間係12點至2點,

食埋個宵夜就返房瞓囉!






今朝5點幾隻郵輪就開始開動返香港,

我哋8點就落咗餐廳食早餐,

由於祈祈要返沙田學琴,

所以我哋揀咗9點15分就離開了。

(最遲離開時間係下午1點左右架)

今次全程船都行得幾平穩,

唔算好拋呀,

帶咗暈浪丸都唔使食,

妹妹妹夫話呢次坐郵輪經驗唔錯,

下次可以試下去遠少少,

玩返幾日都唔錯喎!

團購仲包每人一盒自製曲奇餅,

味道唔太甜,

老公都幾鐘意食呀!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



10 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!