2016年4月20日 星期三

蝦仁蛋炒飯


依家好多時候都係得兩個人食飯,

真係幾難洗米架,

每餐只洗一杯米,

好似好嘥電咁,

所以通常我都會一次過煮2杯~2.5杯米,

分兩餐食;

今日就將食剩咗嘅飯用嚟做炒飯食喇!

呢排煮飯都加咗少少燕麥飯一齊煮,

高膳食纖維和含鈣,

健康DD啦!




 





材料: 冷飯(3碗)、急凍蝦仁200g、雞蛋2隻、蔥粒、薑粒

醃料: 鹽少許、麻油少許、胡椒粉少許

做法: 蝦仁解凍後,用廚紙索乾水份,落醃料醃1小時;

雞蛋加少許鹽發勻備用;冷飯先放入微波爐叮熱後,盡量將冷飯攪散;

燒熱油鑊倒入蛋液快炒至半熟後上碟;

原鑊落油加薑粒和蝦仁,煎至蝦仁熟後,落冷飯快炒,

盡量將冷飯炒至鬆散後,落少許鹽和半湯匙豉油調味,

最後加入雞蛋和蔥粒炒至飯粒乾身便成。

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page




14 則留言 :

  1. 蝦仁大大隻,呢個炒飯好足料呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係急凍蝦仁,但都幾爽口架!

      刪除
  2. 嘩!炒得好香,好肚餓添。

    回覆刪除
  3. 啊!好足料啊,兩個人難洗米,加埋我咪易囉~ ~ 哈~ ~

    回覆刪除
  4. 嘩!炒得好靚!好多蝦仁呀!

    回覆刪除
  5. 我咪日日煮兩人飯,好易咋,買個細飯煲。我就用一隻細鍋煮,要買出聲啊。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!