2016年4月18日 星期一

家鄉蓮藕餅


整家鄉蓮藕餅,

我鐘意撈埋豬肉和魚肉一齊攪,

咁食落個蓮藕餅會較彈牙架!
















材料: 蓮藕1大節、豬肉碎$15、魚肉$15、冬菇8隻、雞蛋1隻和蔥粒

調味: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉2茶匙、

麻油少許、胡椒粉少許

做法: 冬菇浸軟後切粒;蓮藕去皮刨絲後,略略壓出多餘的蓮藕汁;

準備一個大碗,加入蓮藕絲、豬肉碎、魚肉、冬菇、雞蛋和調味攪勻後,

撻肉餡十數次後,放入雪櫃雪1小時左右;取出蓮藕餡,加入蔥粒拌勻;

燒熱易潔鑊落油,將蓮藕餡用手搓成圓形壓平,

用中火慢慢煎一面金黃色後,先反轉煎另一面,


其間需要不時反轉兩面,直至肉熟便成。

(我會用筷子或鑊鏟輕壓一壓,見蓮藕餅較硬身便熟,仲淋身即未熟透)

~用少少水沾濕手心,咁搓餡料時就唔會黐手;

~記得食前先好撈蔥粒,因為撈咗蔥粒會出水;

~蓮藕汁太多會影響蓮藕餅嘅質感,不過亦唔好過量渣壓,

咁個藕餅會好乾身;

~可以的話,攪肉時撻佢幾下,個蓮藕餅更彈牙架!

~今次用咗一半份量已經整咗10個蓮藕餅!

~材料方面,可以表個人喜好加入蝦米,食落更惹味呀!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


9 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!