2016年4月16日 星期六

咸蛋皮蛋排骨粥


我又有一個習慣,

好鐘意用醃咸咗嘅排骨或豬展,

用嚟煲粥或煲湯,

食落D排骨和肉都係咸咸哋,

好惹味架!












材料: 米1杯、唐排$40、瑤柱4粒、咸蛋1隻、皮蛋1隻、薑片

做法: 唐排出水後洗淨,加1茶匙鹽醃半日或隔日;

米洗淨後落半茶匙鹽和少許油撈勻備用;咸蛋烚熟後切粒;皮蛋切粒;

將9碗水放入Staub鍋內加熱後,落唐排、瑤柱和薑片先煲滾15分鐘,

然段落米再煲滾,轉小火煲至粥棉後(約1小時左右),

落咸蛋和皮蛋攪勻,按個人口味加入鹽或蔥粒便成。

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

14 則留言 :

  1. 回覆
    1. 哈哈,咁我要食多碗啦,呢排我都好火呀!

      刪除
  2. 其實都好喜歡你個blog,你好似好愛高鈉嘅食物-咸旦,炸菜,南乳,腐乳,雖說一次半次無所謂,但你好似成日食甘,小心控制血壓呀

    回覆刪除
  3. 呢碗粥,材料充足,好味到不得了。

    回覆刪除
  4. 我今日都係煲咸蛋皮蛋粥,不過係素嘅

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意咸排骨煲粥,好正

    回覆刪除
  6. 我都學左你,買來的煲湯豬肉豬骨,出左水都用鹽醃,然後入冰櫃。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!