2016年4月14日 星期四

冬菇豆腐火腩煲


有舊燒肉係屋企,

本來想買舊冬瓜嚟炆,

點知搵勻成個街市都唔見有冬瓜買,

多口問下菜檔先知原來冬瓜來貨價好貴($14蚊斤),

仲貴過菜,

所以唔攞嚟買喎!

冇冬瓜食,

食豆腐都得啦!














材料: 燒肉、硬豆腐1盒、冬菇6隻、乾支竹1條半、蒜蓉、乾蔥絲、紹酒

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽半湯匙、鹽少許、糖1茶匙、粟粉1茶匙

做法: 倒出硬豆腐用廚紙印乾水份切件;冬菇浸軟後切半;乾支竹浸軟;

燒熱易潔鑊加少許油,放入豆腐煎至兩面金黃色後上碟;

原鑊加入燒肉煎至兩面金黃色後上碟備用;

凍鍋落油加入蒜蓉、乾蔥絲和燒肉先爆香,加入冬菇快炒後贊紹酒,

加入調味和1碗水先炆15~20分鐘,之後落支竹和豆腐炆多5分鐘,

直至汁濃便成。

~燒肉有咸味,所以記得要先試味先好落鹽呀!

 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

8 則留言 :

  1. 我雪櫃都有舊燒肉,一於跟你的方法炆豆腐,枝竹。謝謝!

    回覆刪除
  2. 呢個都係男人的浪漫喎。

    回覆刪除
  3. 我掛著香港的燒肉,下次一定要去元朗那間排長意店買。

    回覆刪除
  4. 原來係咁,要等多下再去買冬瓜食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,所以依家係街市,好少見到有冬瓜賣呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!