2016年2月9日 星期二

大年初二


今日一早就入咗廚房係咁煮,

除準備餐開年飯外,

仲要準備晚上去我姐姐度拜年嘅小食,

今年又係準備咗兩款佢哋食極都唔厭嘅~

咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖和生炒臘味糯米飯!













大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

8 則留言 :

  1. 恭喜發財, 身體健康, 心想事成, 財源廣進!

    回覆刪除
  2. 恭喜發財, 身體健康, 心想事成, 財源廣進!

    回覆刪除
  3. 祝新春快樂!心想事成!事事如意!
    我地昨晚已吃了開年飯,今天我最清閒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢幾日日日都係咁食,真係餐餐都似係開年飯呀!

      刪除
  4. Happy New Year !Yummy!!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!