2016年2月22日 星期一

香煎素蓮藕餅


大魔怪返嚟食飯,

緊係要整個好味素菜俾佢食啦!

今日就整個呢個素蓮藕餅,

雖然步驟多多,

不過啱哂大魔怪口味,

值得!
















材料: 蓮藕1節、甘筍1條(小)、素火腿漿1/4包

調味: 豉油1茶匙、鹽半茶匙、糖半茶匙、粟粉2茶匙、麻油少許

做法: 素火腿漿解凍後,用叉搓散備用;甘筍去皮刨絲後用廚紙索乾水份;

將素火腿漿、甘筍和調味攪勻;蓮藕去皮切片,撲少少粟粉係蓮藕片上,

釀入素火腿蓉;燒熱油鑊放入已撲粟粉嘅蓮藕餅,

煎至兩面金黃色便成。

   
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



14 則留言 :

  1. 我通常整蓮藕餅都係將蓮藕磨成茸,未試過用蓮藕片夾住餡料煎呢,好吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,兩款食法都唔同,有新鮮感嘛!

      刪除
  2. 原來有素火腿醬賣㗎!大鄕里添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,依家素食品有好多選擇呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個素蓮萬餅真係幾好食架!

      刪除
  4. 上下各一片,再夾肉,咪好飽囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 肉餡係素肉,食完唔會好飽架!

      刪除
  5. 請問火腿漿可以係邊買到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢包係天水圍新北江商場地下齋舖買架,你可以去賣素食品嘅地方搵下。

      刪除
  6. 哈~ 我成日想中間個漿要點整,原來咁簡單

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!