2016年2月2日 星期二

沙爹金菇粉絲肥牛煲


噚晚凍凍哋,

緊係要煮番個煲仔菜暖下身啦!

首選沙爹金菇粉絲肥牛煲,

粉絲和金菇索哂D沙爹汁,

惹味得嚟好送飯,

嘻嘻,

今餐又添飯囉!
















材料: 肥牛1磅、洋蔥半個、金菇1包、粉絲適量、蒜蓉、紹酒少許

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許

調味: 沙爹醬2湯匙、豉油半湯匙、老抽少許、糖1茶匙、1碗半水

做法: 肥牛解凍後切開2或3段後,用醃料醃30分鐘;

粉絲浸軟;金菇去尾備用;洋蔥切絲;

燒熱油鑊落肥牛炒後用筷子盡量將肥牛分開,


炒至肥牛轉色後贊少許紹酒攪勻後盛起(仍帶紅都可以呀);

原鑊爆香蒜蓉和洋蔥,落調味煮至洋蔥軟身後,

加入粉絲、金菇和肥牛片攪勻,加鑊蓋煮多1分鐘便成。


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

20 則留言 :

  1. 呢個肥牛煲超吸引,我同袁生都好鐘意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,連老公都話要添飯呀!

      刪除
  2. 一品窩,好啱呢幾日食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱辣辣煲仔菜,冬天至啱食啦!

      刪除
    2. 尼個煲我都好锺意食架

      刪除
  3. 呢個想食呀,但係我度金菰超貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾自己豪一次,買包金菇食下啦!

      刪除
  4. 沙爹醬, 沙爹醬, 老DAD在香港無得食呀。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次見妳,我攞樽沙爹俾妳啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 金菇粉絲索哂D汁,仲正呀!

      刪除
  6. 天氣凍超想食煲仔菜,哩個好吸引呀!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢樽沙爹係天水圍天盛街市雜貨舖買架,你可以去你附近雜貨舖睇下有冇,不過唔係間間有得賣架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!