2016年2月11日 星期四

惠州過年


初三、初四呢兩日,

我哋一行6人~大伯、大伯娘、姑奶、老公、大魔怪和我,

齊齊返惠州過年;

晚上好多親戚朋友都嚟嚟我屋企拜年,

仲開足2枱麻雀,

好熱鬧啊!





諗住食個早餐就去市場買嘢,

點知九成舖頭都冇開,

開咗嘅又唔合心水,

所以剩係買咗1斤半靚靚超嫩嘅菜芯返嚟,

呢度買咗9蚊呀!





至於呢樽花生油呢,

就係堂弟係過年前,

搵人親自炸咗100斤花生油,

佢俾咗10斤我哋拎返香港,

有排我哋都唔使買油囉!

沙田柚就係鄰居送的,

茶葉和姬菇就係親戚的禮物啦!








今日我哋嘅結婚23年嘅日子,

唔提老公都唔記得,

佢拿拿聲係枱面攞咗個蘋果送俾我,

仲錫咗我一啖添,

算佢啦!




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


19 則留言 :

  1. 恭喜恭喜!永遠甜蜜蜜!

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜!更多開心日子等緊你哋!

    回覆刪除
  3. 恭喜晒!你老公反應真快,抵讚

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!