2016年1月13日 星期三

粉嶺雲泉仙館


2013年,

我哋已經幫奶奶係粉嶺雲泉仙館買定個骨灰龕位,

今日我哋再去雲泉係想為奶奶打點日後安放骨灰事宜;

幾年冇去,

呢度環境一樣冇變,

環境寧靜優美,

鳥語花香,

好舒服啊!









雲泉仙館盡頭仲有幾檔買手信嘅地方,

嘻嘻,

啱哂我呀!

第一檔已經買咗咁多嘢,

其餘的檔口我唔敢行囉!

湯包、脆黑豆、蠶豆、花生、黃皮乾、有機蕃薯,

全部夾埋$120。









買完手信已經11點半,

順便到飯堂食齋菜,

可以叫套餐又可以散叫,

白飯白粥任食架!

個粥好掂,

好味道呀!















52K 專線小巴 (班次較密)
粉嶺火車站(粉嶺名都) → 坪輋(雲泉仙館 落車)


79K 九巴
上水火車站側「上水廣場」→ 雲泉仙館站 落車


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


10 則留言 :

  1. 回覆
    1. 呢間齋菜真係唔架,尤其係白粥個弼底有腐竹味道架!

      刪除
  2. 尼間D粥好正,由老師父煲,第日吾知重有無

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋去辨手續時,果兩位師傅都好老,冇人肯入去做,做足7日,全年冇休架!

      刪除
  3. 粉嶺每年去一次。不過,係去逢灜仙館拜山

    回覆刪除
    回覆
    1. 我間中都去逢灜仙館,拜太歲呀!

      刪除
  4. D齋菜吾錯,粥好好味。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!