2016年1月8日 星期五

薯仔肉碎飯(電飯煲版)


今日開始教小魔怪用新電飯煲;

第一次教佢嚟煮就係呢個零失敗嘅方便飯,

唔使理咁多,

飯滾就食得,

仲夠哂飽肚添呀!

去到英國時,

唔使日日出街食fish&chips,

好易變肥仔架!










材料: 薯仔1個、豬肉碎200g、1杯半米、鹽少許

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉少許、麻油少許 

做法: 豬肉碎用醃料醃一陣;薯仔去皮切粒;米洗淨備用;

將少許油和薯仔放入電飯煲(按著煮飯制),煮薯仔一陣後加入豬肉碎炒勻,

然後落米、2杯水(量米杯)和少許鹽攪勻,加飯煲蓋繼續煮至飯滾和跳制後,

唔好開蓋焗10分鐘,攪勻食得啦喇!

~因為豬肉會出水,令呢個飯係濕濕哋,但易入口,

想食乾身少少嘅飯,咁就落少D水啦!

~如用清雞湯代替水的話,咁連鹽都唔使落添呀!

~隨個人喜好,可加蔥粒拌飯一齊食都得架!



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

12 則留言 :

  1. 去外地讀書,跟亞媽學定煮飯都啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 教佢煮D簡簡單單嘅餸菜,唔使日日食咁肥膩嘅嘢嘛!

      刪除
  2. 小魔怪去英國讀書,恭喜晒雀后!

    回覆刪除
  3. 去到外國自然就會掛住媽媽的味道呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢會掛住我哋,俾心機讀書,唔好玩玩下呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 快靚正,簡單又好味道架!

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔知架,可能果邊仲多嘢玩,玩到唔願返嚟呢!

      刪除
  6. 我司老闆仔帶了都唔用.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知佢用唔用架,不過起碼俾多個選擇佢,唔使日日出街食飯嘛!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!