2016年1月7日 星期四

臘味香菇雞粒煲仔飯


小魔怪仲有一星期就會離開香港到英國讀書,

今日我煮咗臘味香菇雞粒煲仔飯俾佢食,

佢話會好排住臘味嘅味道,

到英國應該未必食得到囉!














材料: 2杯半米、雞髀肉2塊、臘腸2條(迷你)、冬菇3隻、雲耳少許、

杞子、蔥粒

醃料: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、薑粒、


麻油少許、紹酒少許、生油少許

調味: 煲仔飯豉油1.5湯匙、麻油少許

做法: 
冬菇和雲耳浸軟去蒂切片;臘腸用熱水沖洗後切片備用;

雞髀肉解凍後去皮切粒,加醃料、冬菇和雲耳醃1小時;杞子浸洗;

洗2杯半米後浸10分鐘,將米放入LC 22cm鍋內加3杯水(量米杯),

用中火煲約8分鐘至冒煙或差不多乾水後(即蝦眼水),

將冬菇雲耳雞肉、臘腸和杞子平均放係飯面,用中火煮3分鐘,

即轉最細火煲多15分鐘,熄火焗10分鐘;

(期間需要將煲在煮食爐上下左右移動,使飯焦平均分佈)

最後落蔥粒和調味撈勻食得!

(煮食爐火力大飯焦就會燶D好味D架啦!)



  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


14 則留言 :

  1. 帶定d食材過英國, 想食就會自己學煮,不過當然最好味都係mama煮的啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經買定個電飯煲俾佢,等我教佢煮幾個飯煲餸菜,咁就唔使成日出街食啦!
      食材唔帶喇,果邊應該都有得賣呀!

      刪除
    2. 小魔怪第一次離開我哋去咁遠讀書,做媽媽總會擔心,不過見到咁總立和生性,我都感到安慰呀!

      刪除
  2. 嘩!咁大煲,一定食唔晒我幫你手

    回覆刪除
  3. 去到外地一定掛住媽媽煮的餸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個一定會啦!不過佢去一年,好快會返嚟架啦!

      刪除
  4. 我有飯煲,佢唔使帶啦。 臘腸可以靜靜雞帶D,第時你再寄D比佢。下星期有寒流,要帶多件衫,落機會好凍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗個飯煲俾佢啦!呢排要日日教佢煮簡單飯餸,唔使日日出街食,好易變肥仔呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢去一年左右,攞個學士學位返嚟呀!

      刪除
  6. 雀后,一年好快過,祝您囝囝ㄧ路順風啊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!