2016年1月25日 星期一

提早團年&妹妹生日


星期六我哋出咗沙田,

與母親大人、姐姐、妹妹一家,

提早團年和慶祝妹妹生日;

今次又係去咗沙田第一城盈暉酒家食晚飯,

由於冇咗小魔怪係度,

我哋唔敢叫一圍酒席,

改吃半圍,

加咗幾個小菜,

燒鵝半隻、黃金蝦、紅燒豆腐、瑤柱豆苗(冇影)、半打壽包,

埋單$2000有找添!




















放咗下面張相係facebook,

個個都話我瘦咗,

其實張相絕冇修圖架,

只係影相角度睇落瘦咗(塊面),

嗚嗚,

我一D都冇瘦到呀!




 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  


12 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!