2016年1月14日 星期四

南乳蓮藕炆排骨(電飯煲版)


南乳蓮藕炆排骨,

呢個餸係小魔怪至愛之一,

咁緊係要教佢用電飯煲煮啦!

亞仔,

記得要添飯呀!
















材料: 排骨$40、蓮藕1個、薑2片、鹽少許、2碗水、米酒少許

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、麻油少許

調味:南乳2小磚、冰糖3小粒

做法: 排骨洗淨後用醃料醃30分鐘;蓮藕去皮切件;南乳用少許米酒搓勻;

落少許油和2片薑放入電飯煲內預熱(加煲蓋按煮飯制),

煲熱後落排骨略煎至兩面轉色,加入南乳醬炒勻排骨,

落蓮藕、水和冰糖煮滾後計煲1小時或至汁濃,

按個人口味落少許鹽調味便成。

  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


12 則留言 :

  1. 見到都想食,阿仔肯唔肯自己煮呢?

    回覆刪除
  2. 英國的蓮藕浸左藥水有防腐劑,千萬唔好買。 炆薯仔紅蘿蔔啦。個煲用左來炆餱,點煮飯呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓,英國蓮藕唔食得,咁我叫佢改炆薯仔啦!
      我提佢每次煮飯時煮多少少,咁炆餸時就加個蒸架蒸熱D飯呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 我依家先知英國蓮藕唔掂,咁教佢改用薯仔炆佢都鐘意食呀!

      刪除
  4. 哈~男仔~我估佢到時日日食麵算~好難會煮咁~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係咁話,教佢都未必會煮嚟食呀!

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔知架,教咗佢煮幾味,起碼有得食嘛!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!