2016年1月10日 星期日

家庭聚會~天水圍綠田園


昨日輪到母親大人、姐姐和妹妹一家為小魔怪餞行,

小魔怪至愛BBQ,

所以揀咗嚟呢度~天水圍綠田園

唔單只有燒烤,

仲有好多免費和自費遊戲玩,

真係適合一家大細襯假日嚟玩下輕鬆下架!

由於大魔怪食素,

我另外準備一些素食材料俾佢BBQ,

咁就大家都有得食有得玩啦!








上面呢pack丸唔係素食嚟架,

不過我覺得好好食,

所以買埋去燒呀!

下面呢盒就係綠田園嘅燒烤套餐,

加埋我哋帶去嘅食物,

蝦、大花甲、麵包等等。

不過其實呢度係唔可以自己外帶食物入去架!

我哋靜靜雞帶去架咋!



















 食飽飽就走圍行下喇!

呢度有齊各項收費遊戲,

祈祈BB玩到唔捨得走呀!


















有機菜$20斤,

好清甜,

仲可以即食添!















  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



16 則留言 :

  1. 蜆同蝦好味,有機菜棵棵都好翠綠好新鮮呢

    回覆刪除
  2. Very happy family ! Wish your son have a very happy study in UK !

    回覆刪除
  3. 祝小魔怪一路順風,錦繡前程。

    回覆刪除
  4. 祝小魔怪一路順風~!!!記得好好照顧自己呀叫佢~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 佢係香港讀咗3年,依家去英國讀多一年,攞個學士學位返嚟呀!

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢係香港讀咗3年,依家去英國讀多一年,攞個學士學位返嚟呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!