2016年1月1日 星期五

2015除夕元旦廣州探親之旅


昨日一行8人齊齊返廣州探叔父大人,

今次係祈祈BB第一次返廣州,

佢不知幾興奮呀!

我哋揀咗坐直通車由紅磡去廣州東站,

咁老人家和小朋友過關就唔使咁辛苦喇!











妹夫一早上網訂咗叔父家附近的酒店,

平平哋$250晚,

簡簡單單,

設計OK啦!

未探叔父之前醫醫肚先。









堂姐堂妹佢哋見到我哋咁多人一齊返廣州,

真係好高興,

一早整咗咸茶粿俾我哋食,

老公大讚好味,

雖然食完午飯佢都食咗兩個;

堂姐仲專登叫堂弟係雲南寄咗幾餅茶葉俾我哋呀!








探完叔父之後,

我哋各自活動,

母親大人和妹夫齊齊去按腳和按摩,

其餘的就返酒店午睡;

我和老公瞓咗一陣就走咗去行街街,

酒店樓下係步行街和街市,

真係咩都有得賣呀!

見到呢檔手擂芝麻糊,

咁就要試下啦!

7蚊人仔一碗,

真係好香濃!

唔錯架!







呢堆就係我哋係超市買嘅嘢喇!

連埋堂姐妹和堂弟嘅手信,

今次真係要係廣州買架手推車,

唔係咁多嘢都唔知點攞囉!

堂姐真係好好客,

話第一次見祈祈BB,

請佢食乳豬,

我哋爭住俾錢都唔肯收;
















食飽飽就行下珠江,

成年冇返廣州又唔同哂,

行咗新建的珠江橋,

配合兩岸燈飾,

真係好靚架!








行夜街都不忙買嘢,

行過廣州買年貨批發嘅舖頭,

忍唔住買咗掛飾和公仔,

掛飾5蚊個、公仔大的19.9、小的9.9呀!

今早約埋堂姐妹飲早茶,

11個人差不多食咗廿幾碟點心都係360人仔左右,

抵食,

呢餐我哋終於爭贏俾錢啦!













臨走前又去叔父大人家,

同佢老人家合照,

今次見佢精神好好,

仲肥咗添呀!

我哋2點幾就出咗廣州東站,

姐姐妹妹佢哋就去咗搵食,

我和老公仲飽所以冇食到!








呢隻雞髀充滿著童年回憶,

好懷念父親大人對我哋嘅愛鍚啊!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 






12 則留言 :

  1. 係地真係好有人情味,親人係好值得珍惜。

    回覆刪除
  2. Happy New Year !!very warm family gathering !

    回覆刪除
  3. 新年快樂!一家人去玩好開心呢~

    回覆刪除
  4. 你地真係好利害,不停食食食,但!有個問題想知,燒鴨上一張,好似西多士的東西是甚麼?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 食在廣州嘛!呢個叫竹溪一品皇,佢好似一塊塊玉子豆腐咁,炸咗佢次後,再用醬汁煮,幾特別架!

      刪除
  5. 一家人出外活動溫馨開心.食物好吸引, 唔怪得俗語話食在廣洲喇.

    回覆刪除
  6. 你地家族關係好好呀,羨慕~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 珍惜眼前人!我哋年年都返廣州探叔父大人,老人家都希望我哋返去多D,高興嘛!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!