2015年11月8日 星期日

五餸一湯,白飯任裝


今日母親大人和妹妹一家嚟探我,

仲陪我打麻雀添!

嘻嘻,

雖然腰骨仲有少少痛,

不過都冇阻我做大贏家,

win win again!

今餐五餸一湯,

白飯任裝呀!










 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


24 則留言 :

  1. 雀后要多多保重,呢五餸一湯我全部都鐘意食,不過白飯我要一碗夠喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我食餸和飲湯,冇食飯呀!

      刪除
  2. 打得麻雀應該好得七七八八囉。

    回覆刪除
  3. 打麻將,仲要煮幾味,有咁多時間呀?

    回覆刪除
  4. 是晚....阿仔洗碗?

    比阿媽聯誼下都好. ^_^

    回覆刪除
  5. 祝你身體健康,腰骨很快沒有痛好起來,煮多好餸給我們學習。

    回覆刪除
  6. 打麻雀咁刺激,會血壓高喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,唔算好刺激,我頂得順架!

      刪除
  7. 咁好餸 ! 唔駛食飯食餸得喇 .

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!