2015年11月30日 星期一

韓式泡菜炒肉絲


泡菜炒肉絲,

啱哂我和小魔怪嘅口味,

因為我倆都鐘意食辣辣哋嘅餸,

好開胃,

又要添飯囉!






材料: 梅頭瘦肉$15、泡菜適量、韓國辣醬少許

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉和麻油各少許

做法: 梅頭瘦肉切絲用醃料醃20分鐘;燒熱鑊落油,

炒豬肉絲至微微焦香後,加入泡菜、韓國辣椒醬和3湯匙水煮至汁濃便成。



 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

12 則留言 :

  1. 辣辣哋,好開胃,飯都食多D。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 小魔怪呢排唔使返學,佢日日都係屋企食飯呀!

      刪除
  3. 雀后, 唔好意思! 想向你請教鮮奶帶子炒蛋白的技巧! 我嘗試在你blog搜尋相關食譜, 但唔識搵!
    昨晚炒過一次, 唔知係奶加得太多, 定係溫度唔啱? 炒到d蛋白好碎唔成型!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒蛋白要先熱鑊後熱油,再轉小火或熄火,落蛋慢慢推開至蛋白凝固就得,蛋白碎可能係過熟了。
      爐火太大蛋白會焦,唔靚架!

      刪除
  4. 我都鍾意食微辣的食物 , 開胃好多0架 .

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈,佢係我生架嘛,緊係口味差唔多啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!