2015年11月29日 星期日

南丫島半日遊


今日一早同老公出發去港外線碼頭,

匯合老公嘅舊同學,

一齊去南丫島行山;

我哋由榕樹灣出發,

行去索罟灣。






哈,

我哋去到第一件事就係醫肚喇!

食完冇耐又嘆埋碗滑滑豆腐花先得,

咁就開始行山囉!











第一站係南丫風采發電站!






第二站係洪聖爺泳灘!







第三站係索罟灣天后宮!


第四站緊係醫肚啦!

















天虹食飯,

係有免費船出中環和尖沙咀架!

哈,

又慳咗船錢,

又唔錯喎!

我哋食咗3餐,

每人都俾係$165左右,

抵哂啦!

至於手信呢???

我點會唔買嘢吖,

蝦米$68、咸魚$25、即食櫻花蝦$20和蒜蓉果皮豆豉$15。








  

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


8 則留言 :

  1. 行呢條路,亞婆豆腐花必食.你真叻,離島都可以買咁多手信.

    回覆刪除
  2. 秋高氣爽,行山好時節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,天氣涼涼哋行得冇咁辛苦呀!

      刪除
  3. 估唔到南丫島都發展起來了

    回覆刪除
    回覆
    1. 每當週末及假日,呢度真係人山人海架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!