2015年11月24日 星期二

元朗榮興粥麵家


今朝一早,

老公和我就落咗元朗,

老公話想食粥,

就去咗元朗炮仗街榮興粥麵家,

食碗足料嘅艇仔粥、碎牛粥、炒麵和炸兩。

呢度食咗$47,

抵食啦!





今次落元朗嘅目的,

係護送奶奶去屯門盲人安老院,

我哋Book咗星群的士~無障礙的士,

咁奶奶就可以連人帶輪椅一齊上車,

咁佢就冇咁辛苦啦!

想知道星群的士更多資料,

可click入紅色字睇下架!







 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

18 則留言 :

  1. 回覆
    1. 唔怕,妳住果頭一定有好粥食架!

      刪除
  2. 無障礙的士,坐輪椅,方便,舒適。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔使病者咁辛苦上上落落呀!

      刪除
  3. 粥品中艇仔粥係我嘅摯愛!

    回覆刪除
  4. 以後有專業人士照顧你奶奶,你地都冇咁大壓力~

    回覆刪除
  5. 你真細心,無障礙的士都比你諗到!我鍾意食傳統的粥品。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 諗起脆卜卜嘅油炸鬼,加埋滑滑嘅腸粉,好鬼正架!

      刪除
  7. 聽講尼種的士目前重係慘淡經營

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,係真係有需要(輪椅)時先會call佢囉!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!