2015年11月23日 星期一

咖哩薯仔炆雞翼


噚日係區議會選舉日,

老公和我第一次參與做助選團,

真係一個好好嘅經驗,

見盡人生百態,

人情冷暖;

我係支持一個真正為市民服務嘅區議員,

唔理佢有冇政黨,

做得好的我就會選佢!

噚日成日食飯盒,

今日就開始正正經經煮餐飯食下啦!

(我哋支持嘅區議員順利當選,恭喜恭喜!)












材料:  雞翼2磅、薯仔3個、洋蔥半個、利川咖哩醬2湯匙、蒜蓉、老抽少許

醃料: 豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙麻油少許

做法: 雞翼解凍後用廚紙抹乾水份,落醃料醃1小時;


薯仔和洋蔥去皮切件備用;燒熱油鑊略煎雞翼兩面轉色後上碟;

原鑊落蒜蓉和2湯匙咖哩醬爆香,加洋蔥和薯仔炒香後,

落雞翼和大半碗水,炆大約12-15分鐘左右,

最後加少許老抽調色便成。


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

20 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我好鐘意用呢隻咖哩醬煮咖哩架!

      刪除
  2. 我好怕辣, 所以好少買咖哩醬...

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻咖哩醬唔太辣,應該啱妳食呀!

      刪除
  3. 我登記左好多年但從未選過,因為覺得個個未選前都天下無敵..選完就無能為力...唉!信唔過

    回覆刪除
  4. 我連汁都食埋,添加飯。

    回覆刪除
  5. 我都認為不用理他的政黨 , 最緊要選個真正為自己區內做事的議員 .

    回覆刪除
  6. 呢個餸好正,要食兩碗飯至得。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!