2015年11月19日 星期四

西芹肉絲炒豆腐乾


呢排食多咗西芹,

因為西芹可有助降血壓;

但小魔怪唔鐘意西芹嘅味,

點算好???

今次我加咗豬肉絲和豆腐乾落去一齊炒,

我食西芹佢就食肉啦!





材料: 西芹4條、梅頭豬肉$10、豆腐乾2件、蒜蓉

醃料: 豉油1茶匙、糖半茶匙、粟粉少許、麻油少許

做法: 梅頭豬肉切絲後用醃料醃1小時;西芹去硬皮切件;豆腐乾切片;

燒熱油鑊落豬肉絲炒熟上碟;燒熱油鑊落蒜蓉、西芹、肉絲和豆腐乾炒勻,

落2湯匙水煮至西芹熟後,落少許鹽調味便成。

~呢個係少鹽版,唔夠味的話就自己調味啦!

 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  



10 則留言 :

  1. 哈~ ~ 即刻變通,皆大歡喜

    回覆刪除
  2. 西芹浸水浸耐d 就冇咁勁味
    我以前都唔食西芹, 味道重d ge菜都唔食....哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大小魔怪細細個都唔食芹菜或西芹呢D重味嘅菜架啦!

      刪除
  3. 我煮西芹多數會拖拖水,冇咁大味又腍啲.

    回覆刪除
  4. 我以前都唔鍾意食西芹架,總之來到英國就咩都食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,希望小魔怪去咗英國後會好似妳咁,樣樣都食啦!

      刪除
  5. 西芹我鍾意,炒乜都啱。又可以降血壓,一舉兩得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前大小魔怪唔鐘意食,所以冇咩點炒嚟食,依家就唔同哂啦!我要食多D呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!